~ UkHwAh FiLlAh AbAdAn AbAdA ~

~ UkHwAh FiLlAh AbAdAn AbAdA ~

Tuesday, January 25, 2011

~ ...KeNaNgAnKu SeKaLi DiImBaS…. ;-) ~

Salam alaik ya sahabat…semoga kita semua sentiasa berada di bawah lembayung rahmatNYA……amin….
Alhamdulillah…hari ni sy menjalani kehidupan dgn sempurna dgn izinNYA….alhamdulillah….ku bersyukur…jutaan terima kasih ya Allah kerana membenarkan hambaMU y lemah ini menghadapi segala cabaran & dugaanMU di dunia khayalan ini….alhamdulillah…

Pg tadi…daku ada midterm untuk maddah AL-ILMU AL-BAYAN…..segalanya tentang TASYBIH saje!!!!mantap sgt2….dulu di  sekolah…hanya belajar seperti diri ni berada di permukaan air je….tp..la ni rasa macam berada di dasar laut lak…..huhuhuhu….sgt2 mendalam….bab TASYBIH je dah separuh muka surat….pe lg…saya n roommate tercinta GRAH…mempulun r bersungguh2…tp..xtau r jawapan tul ke x..hahhaa..y penting dah lps…dan la ni…kita wat pe????BERTAWAKKAL KPD ALLAH…. Semoga ALLAH memudahkan urusan ustazah menandatangani kertas kami suma…semoga beliau…dan tenang tika tanda..huhuhu..amin ya Allah!!!! ;-) ustazah..kami syg ustazah tau..nnti..tanda elok2 ekk..hehehe.. ;-)

Hari ni kls SLEU ku berjalan spt bese…tp…kehadiran murid cuma seorg je..iaitu akh Aizat…2nd year enginering …y len2 masyghul dgn mid-term….fahimtu jiddan…la ba’sa fih…huhuhu.. ;-)
Jadi….saya sambung pelajaran sebelum ni….ajar Feel Mudhorik…dan Feel Amar….n srh dia wat latihan dlm ayat….alhamdulillah…anak muridku faham dgn izinNYA… ;-)

Pastu…blk…dan merilekkan diri dgn menatap internet setelah berhari2 menatap kitab!!! Hehehe…..sok kot baru start study Islamic Ethics..huhuhu…study ye Djah pasni....rilekkan otak lu na…sdg2 merilekkan diri ini…sesungguhnya perasaan NAK BLK RUMAH SGT2 TINGGI…wuwuwuwu….RINDUNYA DAKU PADA USRATI KESYGNKU..hehehe… ;-) 
harap2 x pontenglah kls Parenting Sabtu ni..huhuhu.. ;-) xpe2…Grah ada jd advisorku…huhuhu..; -)
Sdg teringatkan usrati….sy teringat lak kunjungan ziarah kami sekeluarga ke JOHOR BHARU….jln2 wat kali terakhir…sebelum adikku melangkah ke bumi para anbiya’….huhuhu…dah selamat dia kat sana….Ajil….belajar tul2 kat sana tau!!!! ;-) jom kita sama2 intai gambar2 cun kami…huhuhu…KENANGAN DAKU KEMBALI……. ;-)

 ~ nilah Danga Bay yang sungguh indah pemandangannya ~

 ~ Kami adik-beradik pempuan berposing sakan..huhuhuu.. ;-) ~


 ~ Me n my sis ...Syahidah Busuk..huhuhu.. ~

 ~ pin pin pin........jom  g jalan sama2...huhuhu.. ;-) ~
 ~ my bro...Mohamad Redha...xlama lg..dia lak y akan g mosir...huhuhuhu.. ;-) ~
 ~ my 8th sis....Nurul Hana.... ~
 ~ Dek Jah...n Nana... ~
 ~ My beloved family... ~



 ~ My bro kedua...Mohamad Fadzil... ~

~ ukhwah fillah abdan abada ya usrati habibati... ~

 ~ Sempat lg adik saya nk tgkp gambar dgn kete kgmrn dia..huhuhu.. ~

~ me & my sis Senai Airport.. ~
~ Kami berada di Kandang Kuda UTM Skudai...huhuhuhu...mse ni diorg baru je pas mndi... ~

~ Bdk kecik nilah y jaga kuda2 tu.... ~

 ~ Nilah tempat kami sekeluarga bermalam....Scholar's Inn UTM Skudai...tima ksh Kak Shah coz promotekan tempat ni..huhuhu.. ;-) ~

 ~ Nilah my van.....huhuhu... ~

 ~ Pija & my mom... ~


 ~ mse ni adik saya xleh jln lg..huhuhu.. ~

 ~ Ha....ni adik2 sy tgh main nyorok2......ntah pe2 ntah...huhuhuhu.. ~


~ masa ni tgh waktu sarapan...huhuhu.... ~


 ~ Seorang model muslimah yang penuh gaya...huhuhuhu.. ~

~ Kami adik-beradik di depan Masjid Sultan Ismail UTM Skudai... ~

 ~ Mohamad Redha bin Mohamad yang penuh dgn lagaknya..huhuhu.. ~


~ Emu n Kak Jah di depan pintu gerbang UTM Skudai.... ~


~Kami di sempadan Singapura...masa ni kat pusat imegresan.... ~


~ Kami sekeluarga di pusat imegresen sempadan Singapura & Johor Bharu... ~
~ Ha....blkg tu adalah negara Singapura tau...huhuhu..kami dah nk berlepas ke oversea ni..bai.. ~
~ Ya....di sempadan Singapura...jom berlepas !!! ~

~ Kami adik-beradik di sempadan Singapura....bangunan belakang telah berada di Singapura... ~
~ Ukhwah fillah abadan abada.... ~
~ Emu my 5th bro.. ~

~ Syida poyost my 4th sis... ~


~ My 5th bro di depan Permata Muslim's Inn....our 1st homestay di JB.. ~
~ Kami dah nk bertolak blk dah.... ~
~ Selamat datang ke homestay kami...huhuhu.. ;-) ~
 ~ Kami di pusat membeli-belah Giant JB... ~

~ Saya dan adik y last sekali....mithali sister kan??? ~
 ~ Kami sekeluarga sdg bersarapan.....sebelum nk balik... ~

~ Seorang kakak yang sgt baik terhadap adiknya...huhuhu.. ~

video

~ video tika kami di Danga Bay... ~


Pepun...lps ni ahli familyku akan berkurang lg..wuwuwuwu....xpe3..diorg g sana untuk menuntut ilmu Allah kan...so..tunggu lah di mana destinasi kami sekeluarga akan g jln2 sebelum my 2nd bro melangkah keluar dari Malaysia ni..huhuhu.. ;-)

Ha.......tu sje sekali imbasan kenangan daku bersama family y tersayang.......
huhuhuhu...bertemu lagi di masa akan datang..... ;-)
Ya Allah...KAU kukuhkanlah kasih dan cinta kami ini selamnya...KAU bajailah dlm setiap hati kami benih2 keberkatan daripadaMU...sesungguhnya aku amat mencintai mereka keranaMU ya Allah...
amin ya rabbalalamin..

Wassalam alaik..... ;-)

No comments:

Post a Comment