~ UkHwAh FiLlAh AbAdAn AbAdA ~

~ UkHwAh FiLlAh AbAdAn AbAdA ~

Friday, April 1, 2011

~ pErCiNtAaN bErDaSaRkAn SyArA' ~

Salam alaik suma....
Sdg menelaah maddah al-akhlak al-islamiah td....
sempat tgok blog slh seorg follower saya sat...
jd..nk berkongsi dgn anda semua...
video ni berkisarkan tentang pengalaman percintaan seorng ustaz mengikut syara'...
selamat menonton ya!!!!
mari kita sama2 ambil y jernih dan buang y keruh..
huhuhu... ;-)

seterusnya..seandainya saya ada masa..
insyaAllah..saya akan menerangkan serba sedikit tentang fitrah cinta ye....
hayya nashad hazal a'radh....


~ Semoga kita semua akan memperoleh cinta yang hakiki kan...;-) ~
Amin ya Allah.. ;-)

6 comments:

  1. salam. meriah betul blog ustazah ni :D

    saya link kan blog ustazah di blog saya ya :)

    ReplyDelete
  2. wkmsalam alaik....
    ahlan bika ya akh... ;-)
    lawa gambar baru anda tu...
    hehehe.. ;-)
    tau lah tgh exam..tp..jgn r sampai camtu sekali..
    hehehe.. ;-)

    ReplyDelete
  3. eiii..betul ke ? boleh diterima akk.

    ReplyDelete
  4. owh...djah..di kAla hujan2 ni..ttibe seorang teman cadangkan kite berdoa "semoga kite kuat dengan Islam. semoge kite dpt jodoh yg soleh". aku pon rase nk tambah doa tu..."semoge dpt jodoh yg boleh membawa kami terus teguh pada jalan-Mu". pastu terbukak (ter ke?) pulak blog ko pasal cinta2 bagai ni. nk tgk gak care ustaz tu b'cinta. tup! tak dapat. mslh plak dgn adobe ni. isk3... takpe al jah. lenkali r aku tgk blog ko. aku nk g berdoa plak lagi. kekekeke..!!

    ReplyDelete
  5. To Farahi :-
    hahaha...
    tu r farahi..
    akk pun pasni nk try r...
    hahaha..
    jom kita sama2 wat..huhuhu.. ;-)

    To Farahin :-
    tu r farot..aku pun dapat gak mwssage tu...
    dah umur2 cam kita ni...
    masing2 nk fikir pasal jodoh kan...
    hahaha..
    masalahnya..aku tiada calon farot...
    ADA SAPE2 NK X????
    hahaha.. ;-)

    ReplyDelete
  6. eleh...xde calon konon. nak aku cite list nye...? yg dr matrik dulu..tp sbb ko mude lagi sbb tu ko tolak. takpe gak tu. kalu tak msti ko dh kawen beranak pinak..dh xde can r nk g umah aku, bersuke-suke di syallaalat sekayu abis sem ni. ngeh3.
    eh..tak jatuh saham ko aku cite mcm tu kt cni kn..?? hihihi.
    ape2 pon..org mcm ko ni aku yakin je dpt suami soleh, jah. Bak kate pepatah MELAYU "La budda!" eheheh.

    ReplyDelete