~ UkHwAh FiLlAh AbAdAn AbAdA ~

~ UkHwAh FiLlAh AbAdAn AbAdA ~

Tuesday, November 30, 2010

~ PeTuA y DeN dApAt DaRiPaDa CiTo SeRi PaGi KuL 11 tD ~

          


        Salam alaik suma....harap suma sihat dan dipayungi rahmat Allah ye...hehehe...aminnn....
okei...pada hari dan waktu y pnh barakah ini....ingin ku kongsikan kpd anda semua tentang satu petua...yang pasti amat digemari dan dinanti2 oleh barisan remaja...terutamanya dalam kalangan muslimat di luar sana kan....huhuhuhuhuhuhuhu...agk2nye petua pe ye????? okei...jom kita sama2 menghayati k....

         Cara - cara nak hilangkan ksn jerawat dan segarkan muka anda :-
* BAHAN - BAHANNYA ADALAH :-
sar.    1 ) Beras bersama dgn air suam y telah diki
    2 ) Kunyit hidup bersama dgn air suam y telah dikisar.
    3 ) 4 biji bedak sjuk bersama dgn air mawar.
* LANGKAH - LANGKAH :-
    1 ) Sapukan beras bersama dgn air suam y telah dikisar di muka sambil urutkan muka anda agar dapat     hilangkan ksn2 tekanan di muka . Biarkan beberapa tika...kemudian , cuci muka anda dgn air y bersih . Seelok2nya cuci muka anda dgn menggunakan span y bersih .
    2 ) Kemudian , sapukan kunyit hidup bersama dgn air suam y telah dikisar di muka anda sambil urutkan di muka anda jua . Biarkan beberapa tika...kemudian , cuci muka anda dgn air y bersih . Seelok2nya cuci muka anda dgn menggunakan span y bersih .
    3 ) Selepas itu , hancurkan bedak sejuk dgn air mawar dan sapukan sambil urut di muka anda . Penggunaan air mawar adalah sebagai untuk anti - penyejukan dan menyegarkan kulit muka anda . Biarkan selama 15 minit . Kemudian , macam biasa ....cuci muka anda dgn air y bersih dgn menggunakan span muka y bersih .
    4 ) Dan akhir skali , insyaAllah...selepas amalkan amalan di atas ini beberapa kali....kulit anda akan licin  dan mulus seperti saya !!!!!! huhuhuhuuhu...bak kat org tu at least 1minggu...xcuba xtau kan???? so....pe lg....hehehe...pepun...selamat mencuba ye suma!!!!!!!!!!! بالتوفيق و النجاح عليكم .....

* Dan buat sahabat baikku y berada di Gombak tu ( xleh r gtau ) hehehe..
cubalah amalan ni tau!!!!!!!! xperlulah anda pergi menemui seseorang tersebut u muka anda!!!!!!!!!!!! hehehe... ;-)

No comments:

Post a Comment