~ UkHwAh FiLlAh AbAdAn AbAdA ~

~ UkHwAh FiLlAh AbAdAn AbAdA ~

Monday, November 29, 2010

~ SaLaM mIfTaHuL jAmiLaH pD sUmA pEmBacA!!!! ;-) ~

~ BiSmIlLaHiRrAhMaNiRrAhIm.... ~
   
   Salam alaik pada semua pembaca yang dikasihi & dicintai....
huhuhuhuhuhu....sebenarnya ini adalan kali pertama aku melangkahkan diriku u berkecimpung dalam bidang penulisan blog...nak diikutkan kisah sejarah hidupku...aku memang amat minat dlm bidang penulisan ni....byk pertandingan y aku msk...hehehe..

   Sebagai contoh...pertandingan menulis esei bwh anjuran Yayasan Kepimpinan Perdana...ibu pejabatnya terletak di Putrajaya...
Aku msh ingt lagi,byk kali ayh hntrku ke sana untuk mencari bhn...
huhuhuhuhu...tq my beloved dad!!!!!!!!!!!!!
akhirnya....dpt hadiah saguhati je..hehehe..voucer RM100 MPH..
pe lg..aku belanja r my bro n sis di MPH Jaya Jusco Seremban 2...
hehehe..wat jasa..baik kan aku ni????
hehe...

  Ha..tu bru satu...byk g tau..xterlarat den nk koba kat sini...lgpun penggunaan internet kat rmhku ini sampai kul 12 je..so...kene taip cpt2 ni..hahaha... ;-)
  
  Lps tu..aku pencen r dari menulis...n la ni..aku kembali bersemangat u sambung semula menulis!!!!!!!!!!!!huhuhuhu...caiyok2 djah!!!!!!!!! tp,xtaulah tahan sampai bila..hahaha..kdg2 ikut mood gak aku ni....

   Oh ye..dlm blog permulaan aku ni..spe2 nk komen..sila r komen ye...beri tunjuk ajar cikit...insyaAllah...sedikit masa lg blog ni akan berubah menjadi medan penulisan y aku impikan...huhuhuhuhu....

  Emmm...nk ckp pe g ek...aku pun xtau dah...so...juz nk bg korg suma tgok gambar2ku n familyku supaya korg suma knl aku n my beloved usrati ni!!!!!!!!!!!!!
hehehe...sila tgok ye my dear pembaca...

 ~ Haaaa...pandaikan my beloved dad main bola di pantai....jgn disangka seorang y pki kopiah xtau beriadhah....tu kan slh 1 sunnah Rasullah S.A.W...time ni family day di PD berama dgn my friend's dad... ~
 ~ 9 org adik-beradik y amat ku sayang dan cinta 4ever n ever...ya Allah...kukuhkan hati kami antara satu sama lain..aminnnnnn.... ~
 ~ Gelak tawamulah y dpt memikat hati ibuku.. ~
 ~ dats myself!!!!! ~
 ~ ooohhh..yek...juz nk gtau...dy ni adalah penyibuk dlm hidup aku..hahaha...x lah...dy nilah my shbt baik y sudi teman aku sepanjang berada di UIA....grot..ko jgn bangga2 tau!!!!!!!!!!!!! hahahaha.... ~
 ~ with my ustaz masa kat matrik lu....ustaz maad...beliaulah y byk ajarku erti keberanian bercakap dlm Arab dpn org2 ramai....sampai aku kene kutuk2...hahaha.. ~



 ~ nilah my adik y bongsu!!!!!!!!!!!!!...... comelkan mcm kakak dy!!!!!!!!!! hehehe.. ;-) ~
 ~ kenanganku di Aceh.......ya Allah...hanya Kau tahu bagaimana perasaan rinduku pd mereka semua ini... ~
 ~ Gambar ni diedit oleh someone y...........huuhuhuhuhu...ha...spe ye dia??? teka2...hahaha... ~
 ~ my dad n mom.....satukan hati mereka u selamanya...aminnn... ~
 ~ wahhhhhhh....cunnya dia....bak kata my sis...hana..hahaha..tq mek na !!! ~
 ~ comel kan gambar ni????? tgok r kakak sulong dy....hahahaha... ~
 ~ this is my beloved mom n my cutest sister !!!!!!!!!!!! ~
 ~ this is my beloved dad n mom with my dearest sis...hehehehe.... ~




    Sekian saja wat post kali pertama ni....
ni pun dah lbh kul 12....t ayah den marah...hahahah...da~~~~
wassalam......................... ;-)

No comments:

Post a Comment